چرا برای سئو خوب باید هزینه کرد؟

چرا برای سئو خوب باید هزینه کرد؟

چرا برای سئو خوب باید هزینه کرد؟

منتشر شده در تاریخ 1398/16/02 توسطadmintarhan

چرا برای داشتن سئو خوب باید هزینه کرد؟

تا به حال با خود فکر کرده اید که چرا بعد از طراحی سایت باید برای سئو خوب  هزینه داد؟ چرا بعضی از سایت ها و اشخاص هزینه کمی را برای انجام سئو دریافت میکنند؟چرا بعضی از سایت ها  هزینه های بسیار زیادی را دریافت می کنند؟ ما در این مقاله به تمامی این سوالات پاسخ خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

سئو خوب

اولین مورد رقابت در سئو میباشد!

 

در واقع میتوان گفت که سئو یک بازی برد – باخت است یعنی اگر شما رتبه بهتری کسب نمایید قطعا رقیب شما رتبه بدتری کسب خواهدکرد. رقبا شما به صورت تهاجمی در پی صرف کردن هزینه برای داشتن یک سئو خوب و قوی برای سایت خود میباشند و هرچه سئو قوی تری داشته باشند موفقیتشان نیز به مراتب بیشتر خواهد شد.

حتی در صورتیکه شما هم به همان اندازه  رقبایتان سرمایه گذاری میکنید باز هم برای اول بودن باید بیشتر از آنها سرمایه گذاری کنید.

 

دومین مورد میتوان به طرح ریزی و برنامه داشتن برای آینده سئو اشاره کرد اما چرا آینده؟؟؟!!!

 

جواب این سوال بسیار واضح میباشد گوگل همیشه در حال بروز کردن الگوریتم های جستجوی خود میباشد تا بهترین نتایج را برای مخاطب به نمایش در بیاورد به طوری که با ارائه الگوریتم های جدید خود تاثییرات زیادی را بر روی سایت ها گذاشته است و میگذارد در واقع راهکار هایی که امروز کارآمد میباشند ممکن است در آینده دیگر موثر نباشند و باعث افت رتبه شما خواهند شد به همین خاطر همیشه باید در حال بروز کردن سئو سایت خود باشید گاه هزینه هایی که برای بروز کردن سئو سایت خود میپردازید بسیار بالاتر از هزینه هایی است که در ابتدا پرداخت کرده اید.

در قدم بعدی که میتوان به آن اشاره کرد هزینه کردن برای سئو میباشد به طوری که  انجام سئو با بودجه محدود نیازمند استفاده  از راهکارهای میانبر  است این راهکارهای میانبر میتوانند در کوتاه مدت جوابگوی نیاز شما باشند اما در دراز مدت شما را به دردسرخواهندانداخت. هر چقدر شما یک فرآیند سئو را بیشتر گسترش دهید احتمال شبیه شدن این  فرآیند به خط تولید یک کارخانه بیشتر خواهدشد.

بنابراین به مرور زمان دارای تاثیر زیادی برکسب و کار شما خواهد داشت.

قابل ذکر است که با گسترش خدمات یک کسب و کار چنانچه یک قسمت از فرآیند سئوی شما توسط موتورهای جستجو مورد بیمهری قرارگیرد سایر بخشها  نیز متاثر خواهند شد.

برنامه ریزی سئو

استفاده از کلمات کلیدی و رقابت بر سر آنها!

 

هر کلمه کلیدی منحصر بفرد است . برخی از کلمات کلیدی قبلا به انحصار یک رقیب درآمده اند و برخی دیگر از پشتیبانی تبلیغات تجاری و یا تبلیغات در گوگل برخوردار هستند . بازدهی یک جستجوی ارگانیک در موتور جستجوکاملابه ساختار صفحه هدف وابسته است .  تاثیرگذاری برروی برخی ازعوامل موثر درسئو بدون صرف هزینه مشکل می باشد . بطور مثال کلمه کلیدی ’ بیمه خودرو ‘  را در نظر بگیرید که ممکن است شرکتهای بزرگ چه هزینه هنگفتی برای تبلیغ بر روی این کلمه کلیدی سرمایه گذاری کرده باشند.

در آخر میتوان نتیجه گیری کرد که اگر به دنبال کنار زدن رقبای خود میباشید علاوه بر طراحی سایت بروز باید در سئو سایت خود نیز بروز باشید و انجام سئو حرفه ای نیازمند صرف هزینه و کار زیاد میباشد.در صورت داشتن هرگونه سوال در طراحی سایت و سئو با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نظرات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش طراحی سایت

آموزش طراحی سایت از پایه تا پیشرفته

به زودی